Kroatien – Dagbog

• Dag 1
    22.07.2011 Man må ikke skære sæderne op! Ingen tyggegummi! Det var velkomsten i bussen. Så er vi igang på korturné igen. For nogen er det den ottende turné, og for… Læs mere: Dag 1
  • Dag 2
    23.07.2011 Så er anden dag i Dresden ved at være ovre, drengene ligger trygt i deres senge som små engle, alt ånder fred og ro, og en idyllisk stilhed breder… Læs mere: Dag 2
  • Dag 3
    24.07.2011 Den musikalske ungdomsforenings rejse.  Dag 3: Det var en ganske tidlig morgenstund (med guld i mund) i den tyske storby Dresden. Solen spejlede sig ind gennem ruderne i de… Læs mere: Dag 3
  • Dag 4
    25.07.2011 Mandag var dagen for turens første koncert i den eventyrlige Týns katedral midt i det gamle Prag. Spændingen var stor, fordi ingen anede hvornår der skulle synges under den… Læs mere: Dag 4
  • Dag 5
    26.07.2011 Dag 5 startede med den sædvanlige uønskede morgenvækning, lidt morgenmad, og derefter en halv times gang mod bussen, der holdt på den ”nærmeste” lovlige busholdeplads. Vi var alle friske… Læs mere: Dag 5
  • Dag 6
    27.07.2011 Motorvejs-mysteriet Vi havde en lang køretur foran os. Ni timer, måske ti. Adskillige af os var erfarne korturs-turister, men noget var anderledes denne morgen. Der var en skarphed bag… Læs mere: Dag 6
  • Dag 7
    28.07.2011 Fødselsdag i Slovenien Hvordan er det at holde fødselsdag under en kortur? Som en af de mest erfarne herrer i koret, har jeg oplevet lidt af hvert. Specielt mine… Læs mere: Dag 7
  • Dag 8
    29.07.2011 On the road again! Sådan kan dagen vist bedst beskrives. Det startede tidligt, med en tidlig morgenmad og pakning af bus. Kl. 9 baksede herrerne traileren op til bussen,… Læs mere: Dag 8
  • Dag 9
    30.07.2011 Kære mor og far og mormor og morfar og farfar og farmor og oldemødre og oldefædre og kusiner og fætre og mostre og fastre og farbrødre og morbrødre og… Læs mere: Dag 9
  • Dag 10
    31.07.2011 En due kukker kl 6 om morgenen og lidt efter vågner den første dreng af sin dvale. Han rejser sig fra sit leje og kravler ud af sit telt.… Læs mere: Dag 10
  • Dag 11
    01.08.2011 Denne dag begyndte som så mange andre dage: solen stod op. Det ville faktisk være ret underligt og mærkværdigt, hvis dagen var startet på anden vis end med en… Læs mere: Dag 11
  • Dag 12
    02.08.2011 Dagen i dag har været præget af, at vi ikke har flere koncerter hængende over hovedet!  Vi har haft det skønneste vejr (det har vi faktisk haft på hele… Læs mere: Dag 12
  • Dag 13
    03.08.2011 Dagen i dag startede med morgenmad kl. 07.30, og på det tidspunkt skulle alt bagage være pakket og ude i gården foran vandrehjemmet. Folk valgte at stå op på… Læs mere: Dag 13
  • Dag 14 + gruppebilleder
    04.08.2011 Så kom dagen endelig. Vi er på vej HJEM! I skrivende stund sidder vi i bussen, klokken er 00.05 og vi har kørt i cirka en halv time. Vores… Læs mere: Dag 14 + gruppebilleder

Denne side bruger cookies. Ved at fortsætte accepterer du brugen af cookies.