England – Dagbog

• Dag 1
    Så synger vores første rejsedag på sit sidste vers efter nogle begivenhedsrige timer. Alle – på nær Finn – havde fået besked på at møde ved Konventhuset kl. 12.00. Finn fyldte… Læs mere: Dag 1
  • Dag 2
    “Kære mor. Idag har jeg kørt i en bus, der kører i den forkerte side af vejen. Vi fik mad til frokost (og igen til aften!). Hvordan har I det? Jeg har… Læs mere: Dag 2
  • Dag 3
    I dag, mandag d. 31. juli har vi tilbragt i Canterbury på en temmelig afslappet måde.Efter første overnatning på et engelsk vandrehjem, indrettet i et gammelt ærværdigt hus med atmosfære… Læs mere: Dag 3
  • Dag 4
    Men sikken en dag…dag har vi været igennem den 1. august; meget tidlig morgenvækning, idet afgang fra vandrerhjemmet i Canterbury var kl. 08.00. For inden da skulle der spises morgenmad,… Læs mere: Dag 4
  • Dag 5
    Ja, goddag derhjemme. Her følger en lille reportage fra badet. (Bath) Dagen startede ud med en til forskel fra igår, lidt senere vækning, hvilket faldt i god smag blandt folket. Vi startede… Læs mere: Dag 5
  • Dag 6
    Efter morgenmaden var der forskellige aktiviteter alt efter drengenes ønsker. Nogle var i svømmehal, nogle i Katedralen og andre toptunede spillede fodbold hele formiddagen. Alle nød formiddagen. Kl. 11.30 var der… Læs mere: Dag 6
  • Dag 7
    Kære dagbog. I dag er vi kørt til Wales og stemningen var i top i bussen. Vi spiste vores frokost – igen dåsemakrel, dåseleverpostej OG dåsetorskerogn – ved en uspecificeret… Læs mere: Dag 7
  • Dag 8
    Efter endnu en ‘full english breakfast’ med alt hvad engelsk-talende ganer kan begære, bordede vi bussen med barske miner (kul-miner…). Vi kørte til en lille by i sydøst-wales, Blaenavon, hvor… Læs mere: Dag 8
  • Dag 9
    En af de mere ensformige dage.  Vi skulle tilbagelægge godt 415 km i bussen.På researchturen tog det ganske forfærdelig lang tid at tilbagelægge turen, men i dag gik det meget… Læs mere: Dag 9
  • Dag 10
    I dag vågnede vi mere udhvilede og veltilfredse end vi har gjort længe. Vandrerhjemmet, vi bor på, er virkelig en behagelig oplevelse i forhold til de mere primitive forhold vi… Læs mere: Dag 10
  • Dag 11
    Til trods for labyrint-træning i Longleat forleden, volder det problemer at finde rundt på vores i øvrigt dejlige vandrerhjem. Der er mærkelige gange, og værelserne er placeret de mest overrasken-de… Læs mere: Dag 11
  • Dag 12
    En afrejsedag sætter sit præg på både dagen og dagbogen. Vi har i dag gennemlevet en af disse, da vi skulle sige farvel til skønne York og køre via Peterborough… Læs mere: Dag 12
  • Dag 13
    Så blev det torsdag, og her på vandrehjemmet i Cambridge blev morgennmaden indtaget i intime omgivelser.  Derefter var der afgang til Duxford Flymuseum. Og sikke et stort museum. Museet bestod… Læs mere: Dag 13
  • Dag 14
    Velkommen til en ny og dejlig dag på Roskilde Domkirkes Drengekors turné. Vi vågnede op til et mindre chok, da vores buschauffør, efter et besøg på Cambridge Hospital’s øjenafdeling, fik… Læs mere: Dag 14
  • Dag 15
    Sidste dag!!! I dag vågnede vi efter en nat i høj søgang. Men på trods af det, havde kun enkelte drenge og herrer haft �grønne ansigter�. De blev kureret med… Læs mere: Dag 15
  • Gruppebilleder
    Gruppe A: Fra venstreMorten Bendix Jensen, Johan Engel Bolving, Darnell Howard Boddie, Henning Teglbjærg, Laurits Høegh Christiansen, Steffen Bjerre Jespersen  Gruppe B:Fra venstreClement Irbil, Asbjørn Høj Christensen, Thomas Molter Neergaard… Læs mere: Gruppebilleder

Denne side bruger cookies. Ved at fortsætte accepterer du brugen af cookies.