New Zealand – Dagbog

• Dag 1
    5. februar 2004 Vi kom godt af sted, selvom et par drenge var lidt sløje til at begynde med. Det var bestemt godt at de ikke blev hjemme, for er… Læs mere: Dag 1
  • Dag 2
    Vi ankom meget tidligt og meget trætte til Bangkok.  Temperaturen var 32 gr. og luftfugtigheden 100%! Thai Airways havde stillet et dagshotel til rådighed, og en uge inden afrejse fik… Læs mere: Dag 2
  • Dag 3
    Vi tankede op i Sydney og fløj derefter i yderligere tre timer, men det føltes slet ikke belastende. Efter lidt mere bureaukrati i Auckland, slap vi endelig ud i et… Læs mere: Dag 3
  • Dag 4
    Så oprandt den første hele dag i New Zealand. De fleste af os sov tungt og godt – godt hjulpet af den udsøgte odeur af 8 drenge i et lokale… Læs mere: Dag 4
  • Dag 5
    Efter dagbogsopdateringen i går var der et øjeblik panik på, for Julius manglede ved aftenens optælling. Det viste sig dog at han havde puttet sig ned i bagageskufferne under sengen… Læs mere: Dag 5
  • Dag 6
    En herlig og uforglemmelig dag fuld af gode oplevelser! Klokken otte var der afgang fra vandrehjemmet med “vores” to buschauffører Brian og Dave. Vi kørte gennem Auckland og mens de… Læs mere: Dag 6
  • Dag 7
    Efter den første nat i Roturoa stod nogle få, seje, op og løb en tur rundt i byen. Da vi kom tilbage, var resten af turens deltagere ved at vågne… Læs mere: Dag 7
  • Dag 8
    Vi vågnede i dag meget brat, fordi vi allerede skulle køre meget tidligt fra Rotorua, nemlig kl. 8.00. Morgenmaden blev serveret kl. 7.00 og efter morgenmaden kom den kedelige besked:Afgangen… Læs mere: Dag 8
  • Dag 9
    Det er en mærkelig fornemmelse at gå rundt og nyde solen og den varme luft på denne dato! Korforeningens formand, Berrit Jakobsen har fødselsdag i dag. Det markerede vi i… Læs mere: Dag 9
  • Dag 10
    Så oprandt dagen, hvor vi skulle forlade nordøen for at udforske “nyt land” på sydøen. Vi samledes ved færgelejet i Wellington tidligt i morges, de indkvarterede tog afsked med deres… Læs mere: Dag 10
  • Dag 11
    Allerede klokken 7 kom Ole rundt og vækkede hele “hotellet”. Flere af drengene var meget trætte, men fik væltet benene ud af sengen. Efter et bad så de dog ud… Læs mere: Dag 11
  • Dag 12
    Den korte version: I dag kørte vi i bus! Den anden version:Allerførst var der ved morgenmaden stor glæde over nyheden om præstevalget ved Domkirken; derfor fra alle os her omme på… Læs mere: Dag 12
  • Dag 13
    Forventningerne til dagen var allerede høje fra morgenstunden. Queenstown – “The City of Thrill” lå for vores fødder med extrem sport og grænseoverskridende aktiviteter. Vi startede dog dagen med en… Læs mere: Dag 13
  • Dag 14
    Dagen startede noget senere end vi plejer (dvs at vi kunne sove længe) – busafgang fra Queenstown kl. 10 (i silende regnvejr) – men da vi jo har det med… Læs mere: Dag 14
  • Dag 15
    Det var i dag vi kunne opleve Christchurch. Christchurch er en rigtig britisk koloniby, opført efter bedste engelskt forbillede. Byen kaldes også for en kopi af “City of London”. Navne… Læs mere: Dag 15
  • Dag 16
    Så oprandt den sidste hele dag på New Zealand – det er gået stærkt! Der er ingen af os som rigtig kan fatte hvor tiden er blevet af, men vi… Læs mere: Dag 16
  • Dag 17
    Fredag aften blev alle drenge sat til at pakke og blev så sendt tidligt i seng. Nogle af de unge herrer under 18 år fordrev en del af natten med… Læs mere: Dag 17
  • Turen i tal
    Antal ædte meter toastbrød: 84 meter.Antal fødselsdage: 4Antal fløjne km.: Ca. 44.000 km (pr. gruppe)Antal km kørt i bus: 2.200 km (pr. bus)Antal “ørlinger” under busture: 5Antal koncerter: 4Antal korprøvetimer… Læs mere: Turen i tal
  • Gruppebilleder
    Gruppe A: Fra venstreThomas Hildebrandt, Ludvig Møller, Jakob Søndergaard, Martin Eliasen, Frederik Jakobsen, Mads Skovgaard Andersen Gruppe B:Fra venstreSteffen Jespersen, Emil Lewandowski, Torsten Bruun, Aleksander Hedenborg, Jonas Strandgaard, Alexander Christensen… Læs mere: Gruppebilleder

Denne side bruger cookies. Ved at fortsætte accepterer du brugen af cookies.